czwartek, 23 czerwca 2016

Timide

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić osobom nieśmiałym.Według mnie nieśmiałość potrafi bardzo utrudnić ludziom życie, a niestety ciężko jej się pozbyć. Wielką sztuką jest zmienić się z osoby nieśmiałej w odważną, a na pewno zajmuje to bardzo dużo czasu. Inną sprawą jest fakt, że prawdziwie odważnych ludzi na tym świecie zostało naprawdę niewiele. Wracając, nieśmiali ludzie często mają problem z zawieraniem nowych znajomości czy nawet nie potrafią dobiegać swoich praw, po prostu się boją. Ponadto, najczęściej nieśmiałość wiąże się z niską samooceną. Uważam, że niewłaściwa samoocena prowadzi do zaniechania poczucia własnej wartości. Co za tym idzie? Ludzie o takowej samoocenie często dają sobą pomiatać, choć nawet o tym nie wiedzą. Tak jak im ktoś wmówi, tak sądzą o sobie samym. Dlatego też uważam, iż trzeba rozmawiać z takowymi osobami, aby zastanowili się nad swoimi plusami i minusami. Z nieśmiałością da się walczyć! Nie ma ludzi bez wad, czas zaakceptować siebie. Osoby nieśmiałe zwykle są doskonałymi słuchaczami-od teraz postaraj się również szepnąć coś na temat. Małymi kroczkami zbliżasz się do wielkiego sukcesu! Wypracuj swój własny sposób na walkę z tremą, jest to bardzo ważne. W różnych sytuacjach każdy (nawet osoby odważne!) powinien pamiętać, aby nigdy się nie poddawać. Kto upada, podnosi się ze zdwojoną siłą woli walki! 

 







Okulary: Sinsay
Kurtka: ZARA
Bluzka: Reserved
Spodnie: ZARA
Buty: Nike

45 komentarzy :

  1. Nigdy nie miałam z tym problemu :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam problem z nieśmiałością, ale do czasu..Potem znikła, a teraz nie mam żadnych problemów, mogę wręcz powiedzieć że jestem bardzo odważna!! :D
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesto jestem niesmiala kiedy poznaje nowych ludzi ale potem juz mija! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, trudno jest się zmienić z osoby nieśmiałej na odważną, sama mam z tym problem, zresztą, jak większość osób teraz, ale fakt faktem da się z tym walczyć. Oj tak, nie ma ludzi bez wad, a samoakceptacja jest bardzo ważna. Ostatni cytat najlepszy. Świetne zdjęcia. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ! :*

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś również byłam bardzo nieśmiała, ale jakoś powoli to w sobie zwalczam i z nieśmiałości prawie nic nie zostało na szczęście :)
    naprawdę świetne miejsce na zdjęcia, które przez to są jeszcze bardziej cudowne!
    życzę udanych wakacji xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niska samoocena... dzień dobry witam z moją codziennością...
    Jesteś ładna? Nie nie spełniasz standardów... nie masz idealnej figury, nie masz płaskiego brzucha... nieeee, nie zmieścisz się w te spodnie, co z tego że to rozmiar 40, twoja grubsza łydka się przeciśnie przez nogawkę...
    Patrz jak te laski wyglądają... a ty? Patrz jak ona dobrze wygląda bez makijażu... a ty?
    Ktoś zwróci ci raz uwagę na coś... na jakąś część ciebie i potem ci to zostaje... ktoś inny potem może uznać, właśnie to coś jest w tobie piękne... może powtarzać to sto razy... bo pamiętasz tylko to złe słowo... które ciebie dotknęło... nie jesteś piękna, nie czujesz się dobrze w tej pięknej sukience w kolorze indygo...

    Pewność siebie, bycie odważnym dużo zależy według mnie od tego jak się czujemy z sobą...
    Ktoś powie miej to w dupie, co cie obchodzi zdanie innych... i myśli ze to wystarczy... myśli że to takie proste...

    Mój komentarz chyba nie mam najmniejszego sensu, ale i tak go tu zostawię
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas jest oryginalny i nie można przywiązywać tak wielkiej wagi do słów płynących z ust innych osób, które najczęściej próbują nam dogryźć, gdyż nam po prostu zazdroszczą. Doskonale rozumiem, że osobie z niską samooceną trudno przetłumaczyć, że tak to właśnie wygląda, że nikt nie jest idealny, że 'hejterzy' to najczęściej osoby zazdrosne. Nie poddawaj się, uwierz we własne możliwości. Co najlepiej umiesz robić? Zastanów się i ukaż zazdrośnikom swoje możliwości. Idź z podniesioną głową, uśmiechaj się do wrogów-to ich dogłębnie niszczy. Pozdrawiam i trzymam kciuki:)

      Usuń
  8. Nieśmiałosć siedzi w nas! Każdy może z tym zawalczyć, wkońcu mamy jedno życie i warto czerpać z niego garściami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od zawsze byłam nieśmiała, jednak z wiekiem próbuje z tym walczyć, coraz lepiej mi idzie. Piękne zdjęcia

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej do osób nieśmiałych nie należę, ale to w sumie jeszcze zależy od towarzystwa, w jakim przebywam. :D
    Tak, czy inaczej post świetny.
    Ogólnie twój blog wydaje mi się być ciekawy, przez to, że poruszasz wiele ważnych tematów (?), czy problemów ludzi. Nie wiem, jak to lepiej określić.
    Obserwuję.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś byłam mega nieśmiała.Teraz już raczej nie mam z tym problemu
    :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety dość długo miałam z tym problem, ale na szczęście zwalczyłam. Nie do samego końca, wiadomo jak to jest, ale jeszcze 4 lata temu byłam inną osobą. Na początku liceum zrobiłam ogromny krok na przód, jeśli można tak to nazwać :D Myślę że to dzięki ludziom których tam poznałam ;) I dziękuje za polecane książki, tytuły nie są mi znane ale na pewno je sprawdzę!
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znałam dużo ludzi bardzo niesmiałych którzy w końcu przełamali lody i stai sie przebojowi,d się wszystko wystarczy chciec ;)
    pozdrawiam może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze napisane, zgadzam się z Tobą. Nieśmiałość bardzo utrudnia życie, szczególnie jeśli chodzi o kontakty z ludźmi, zapoznawanie się z kimś, rozmowe i "walczenie" o swoje. Wiem coś o tym ponieważ sama kiedyś byłam bardzo nieśmiała, jednak zwalczyłam tą nieśmiałość. W zasanie nie do końca ale jest znacznie lepiej. Życzę powodzenia wszystkim nieśmiałym osobom aby starały się być bardziej odważne, wiem jakie to trudne jednak uwierzcie..osiągalne :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Napisałaś dosłownie to samo co napisałam ja i co ostatnio mówiłam o sobie. Zaczynając od początku to miałam kłótnię z przyjaciółką. Długo się nie odzywałyśmy do siebie, bo przez prawie rok. Po kłótni zrobiłam się bardziej nieśmiała pomimo, że zawsze byłam tą 'odważną'. P przez nieśmiałość trudniej było mi i nadal jest nawiązać kontakt z innymi. Boję się poznawać nowych ludzi. Przez tą kłótnię moja samoocena spadła w dół.
    Mogę prosić o kliknięcie w 2 linki u mnie w poście? Z góry dziękuję! Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Nieśmiałość bardzo utrudnia życie, dlatego trzeba z nią zawsze walczyć ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety to prawda, że nieśmiali ludzie mają ciężej w życiu i często padają ofiarą tych 'silniejszych', którzy potrafią nieźle manipulować. Ale zawsze jest jakieś wyjście z nieśmiałości, warto ją po trochu przełamywać, krok po kroku :)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your jacket, thanks for sharing, you look pretty!!!

    xxx

    www.modelonamissio.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieśmiałość jest problemem i moim zdaniem trzeba nauczyć sie ją pokonać!
    Zapraszam do mnie:
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj też mam czasem z tym problem więc doskonale wiem jak to jest i jak to może uprzykrzyć życie nawet w tych zwykłych, codziennych sytuacjach. Trzeba po prostu się przełamać bo inaczej coraz ciężej :( Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam problem z nieśmiałością, chociaż czasami próbuję to pokonać. Świetne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam kiedyś duży problem z nieśmiałością, teraz jakoś mi to przeszło ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja czasami sie zamykam przy niektorych! Przy innych nawijam ile sie da:D

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieśmiałe osoby mają niestety gorzej, a i całkowita przemiana z nieśmiałej w odważną jest chyba niemożliwa. :) śliczna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia ;) podoba mi się twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja myślę, że albo trzeba spróbować się zaprzyjaźnić z takimi osobami żeby się otworzyły na ludzi albo dać im czas, by same nabrały odwagi. Sama byłam nieśmiałą osobą i wciąż walczę o to, by być super pewną siebie. U mnie to przyszło z czasem, po prostu z roku na rok jestem bardziej otwarta, odważna, a z takiego gadania: "uwierz w siebie", "nie bój się co inni myślą" tylko mogę się śmiać, bo przynajmniej ja, nie pamiętam, by mi coś takiego pomogło. Wiem, że pomaga pasja! Znalezienie hobby, rzeczy, w której będziemy dobrzy :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham zdjęcia w takim klimacie! Opuszczone miejsca, sama chciałabym się w wakacje przejść na taką sesję.
    Ten opis pasował do mnie kilka lat temu bałam się co ludzie o mnie pomyślą. Mimo że nadal się przejmuje nie jest już to tak w dużym stopniu. Cały czas walczę z nieśmiałością.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudo:))
    http://zuzisonix-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety taka prawda, że nieśmiali ludzie mają gorzej w życiu, ale trzeba to jakoś przezwyciężać. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kiedyś byłam bardzo nieśmiała, jednak z wiekiem mi to "przeszło", stałam się bardziej otwarta na nowe znajomości ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale genialne zdjęcia!
    masz racje, ze należy rozmawiać z osoabami niesmaiłymi i samemu też się odważyć, ale ja uważam że nieśmiałość bierze się z tego że człowiek przebywa z ludźmi nie "dla niego". ja jestem osobom nieśmiałą tylko w jednym towarzystwie, przy innych ludziach czuje się bardzo swobodnie :)

    prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem meega nieśmiała! Czasami na prawdę sprawia to problemy ale nie przeszkadza mi to aż tak

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia! klimat troche jak z horroru ale bardzo mi sie to podoba :)

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nieśmiałość jest mi bliska ale staram się z nią walczyć :)

    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wszystko odpisałaś
    Super post
    Nieśmiałość jest naprawdę ciężka
    Piękne zdjęcia
    Cudnie wyglądasz
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jestem nieśmiała ale rozgadana, hahah ^^
    Śliczna jesteś :o :3
    zapraszam do mnie ^^ http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo klimatyczne zdjęcia! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie na blogu pojawił się właśnie post odnośnie pracy w H&M i Zara, zapraszam serdecznie, pozdrawiam! :)
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kiedyś byłam nieśmiała, ale jakoś mi przeszło :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zgadzam się z Tobą. Nieśmiałość czasem utrudnia życie, więc warto się otworzyć.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  41. Cały czas walczę z nieśmiałością. Czasami jest lepiej czasami gorzej. Jednak mimo samooceny jaką mam (czyt. niską) nie daję sobą pomiatać :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Niestety, ale post zupełnie mi się nie przydał, bo stety niestety, ale nie jestem ani trochę nieśmiała :) Może nawet za śmiała?

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  43. swietnie napisany post :) bardzo sie ciesze, ze nie musze zmagac sie z ta cecha.. wedlug mnie jest ona na prawde wielka przeszkoda aby zawrzec z kims nowa znajomos czy tez po prostu zrobic kolejny krok na przod, pozdrawiam! obserwujemy?

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Dzięki wielkie za każdy komentarz!:)